Flor Van Noppen : weet wat je eet!

Op 15 juni 2011

EHEC en andere boosdoeners in ons voedsel

De EHEC-bacterie, het federaal agentschap voor de voedselveiligheid, voedseltransporten , GGO-velden en genetisch gemanipuleerde gewassen, de kleine lettertjes op de verpakking maar de grote reclamestunts van voedingsfirma’s om te doen verkopen met minder vet…  Flor Van Noppen, N-VA Kamerlid,  kwam voor N-VA Damme vertellen over al deze onderwerpen.  Hij roept op om gezond te eten, veel te bewegen, en vooral … te weten wat je eet !  Het was een interessante avond, hier en daar ludiek, gespekt met voorbeelden uit het dagelijkse leven.

Damme verdient een N-VA afdeling

Deze avond betekende ook de start van de N-VA in Damme.  N-VA is  de grootste partij in Vlaanderen.   Dagelijks komen overal nieuwe leden bij.  In heel Vlaanderen worden nieuwe afdelingen opgericht.   In elke gemeente wordt de N-VA uitgebouwd.  Damme is de stad van Uilenspiegel, van Tijl en Nele en ook Damme verdient een waardige N-VA-afdeling !  Een goed werkende democratie heeft af en toe een consequente, duidelijke, maar opbouwende andere visie nodig.  Dat geldt ook  voor Damme.

Wie treedt ook in Damme toe tot de N-VA, wie helpt meebouwen ?

Voorlopig zijn Johan Dessein, Luc Reckelbus en Luc Danneels de voortrekkers van de N-VA in Damme.   Ze kunnen nog steun en hulp gebruiken.  Word dus snel lid van de N-VA.  Liever vandaag nog dan morgen.  Je kunt gewoon lid worden, maar je kunt ook voor of achter de schermen meebouwen aan de N-VA in Damme.